top of page

Bestellen en levering

BESTELLEN: 

In onze webshop kun je terecht voor unieke gepersonaliseerde baby- en kinderproducten. Mocht je een specifieke wens hebben voor bijvoorbeeld een bedrukking / design of een product, laat dit ons dan weten. We kijken dan samen naar de mogelijkheden! 

Daarnaast kan je bij de, te bestellen producten kiezen uit verschillende designs en lettertype voor de bedrukking. Dit kan met het bestellen lastig of ingewikkeld zijn. Mocht je problemen ervaren tijdens het bestellen, laat dit ons dan weten! We helpen je namelijk graag!

Houdt er met het bestellen rekening mee dat gepersonaliseerde producten NIET retour kunnen! Mocht je een (standaard) product willen retourneren, kan dit op eigen kosten.

VERZENDEN / LEVERING:

Wij doen zorgvuldig ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 19.00 worden gedaan, proberen wij binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden.

Mochten wij om wat voor reden dan ook (bijvoorbeeld als de producten niet voorradig zijn) de levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

De vermelde prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht van de bestelde producten. Dit betekend dat je bij LoVinn products nooit te veel betaald voor de verzendkosten!
De prijzen variëren van: 
€2,30 tot € 4,90 voor brievenbus pakketjes.
€4,90 tot €8,10 voor pakketten. 

Voor bestellingen boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS!


Levering verloopt via de postbode of pakketbezorging van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering, na verzending de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Houdt er rekening mee dat op zondag/maandag de levering beperkt is en er niet wordt bezorgd door PostNL.

Wij doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat de producten goed verpakt zijn. Wij gaan er dan ook van uit dat de post- en pakketbezorgers zorgvuldig om gaan met onze bestellingen. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Mocht je pakket beschadigd aankomen, dan horen wij dit graag zodat wij contact op kunnen nemen met de post- en pakketbezorgers. 


 

Meer informatie
Bestellen en levering: Verzendbeleid
bottom of page